Zajęcia w ramach czesnego

Nasze Przedszkola i Żłobki Winners pracują cały rok przedszkolny również w ferie i wakacje!

W cenie czesnego Przedszkole WINNERS zapewnia:

Oferta zajęć dodatkowych w cenie czesnego:

  • Zajęcia języka angielskiego (codziennie)
  • Zajęcia języka włoskiego (raz w tygodniu)
  • Zajęcia ogólnorozwojowe Krav Maga
  • Zajęcia ogólnorozwojowe Przedszkoliada – ,,Kangurek”
  • Zajęcia taneczne i choreograficzne z trenerem
  • Zajęcia plastyczne ,,wieloformatowe”
  • Sensoplastyka (zajęcia zmysłowe)
  • Kodowanie na dywanie (planowanie, schemat, odtwarzanie)
  • Logorytmika
  • Robotyka (planowanie, konstrukcja, praca z robotami)
  • TUS (trening umiejętności społecznych w grupach integracyjnych)
  • Teatrzyki
  • Audycje muzyczne
  • Dogoterapia
  • Felinoterapia

Diagnoza procesów integracji sensorycznej / przetwarzania sensorycznego:

  • Diagnoza pierwsza (2-3 spotkania + omówienie wyników) – 450zł
  • Diagnoza powtórna (rediagnoza) – 450 zł
  • Dzieci do 4 r.ż.: wywiad, Kwestionariusz Sensomotoryczny, ocena rozwoju psychoruchowego, próby kliniczne, Testy Wzrokowo-Ruchowe, Kliniczna ocena planowania motorycznego (praksji)
  • Dzieci powyżej 4.roku życia: wywiad, Kwestionariusz Sensomotoryczny, Obserwacja Kliniczna, Testy Południowo-Kalifornijskie, Testy Wzrokowo-Ruchowe, Kliniczna ocena planowania motorycznego (praksji)

 

Diagnoza neurosensomotorycznych integracji odruchów:

  • Diagnoza Metodą MNRI® (1 spotkanie + omówienie wyników) – 400 zł

 

Terapia/Zajęcia:

  • Integracja sensoryczna (60 min), zajęcia indywidualne – 130 zł
  • Integracja sensoryczna + trening słuchowo-ruchowy w słuchawkach Soundsory – 150 zł , czas trwania zajęć 60 min (w tym 40 min integracja sensoryczna , 20 min trening w słuchawkach), zajęcia indywidualne.
  • Terapia odruchów według Svetlany Masgutowej – masaże (60 min) – 200 zł
  • Terapia logopedyczna (45 min) – 120 zł
  • Terapia ręki (45 min) – 120 zł
  • Terapia pedagogiczna (45 min) – 120 zł
  • TUS (Trening Umiejętności Społecznych): zajęcia grupowe 90 zł , zajęcia indywidualne 120 zł
  • Multisensoryka – zajęcia indywidualne z dzieckiem (45 min) – 120 zł

 

Konsultacje z psychologiem (60 min) – 150 zł
Konsultacje z logopedą – diagnoza (45 min) – 150 zł

t2

Psycholog

t4

Logopeda

t3

Terapeuta SI

1123

Logopeda

  • Elementy Metody Marii Montessori: głównymi zadaniami metody są:
  • Nauka języka angielskiego Metodą Helen Doron: dzieci poprzez zabawę poznają znaczenia angielskich wyrazów. Ucząc się w niewielkich grupach są zachęcane do tego, by wypowiadać swoje pierwsze angielskie słowa.
  • Elementy dramy, pedagogiki zabawy
  1. uczenie przez działanie – dzieci zdobywają wiedzę i praktyczne umiejętności poprzez własną aktywność, w przemyślanym środowisku pedagogicznym, przy współpracy z nauczycielami,
  2. samodzielność – dzieci swobodnie wybierają rodzaj, miejsce, czas i formę pracy przy zachowaniu
  3. reguły społeczne – rozwijają indywidualne uzdolnienia i uczą się realnej oceny swoich umiejętności,
  4. koncentracja – dzieci ćwiczą dokładność i wytrwałość przy wykonywaniu konkretnych działań,
  5. lekcje ciszy – na nich dzieci uczą się współpracować w cichych zajęciach indywidualnych i grupowych,
  6. porządek – dzieci zdobywają umiejętność przestrzegania porządku w otoczeniu i swoim działaniu,
  7. społeczne reguły – dzieci zróżnicowane wiekowo (trzy roczniki) są łączone w grupy, sprzyja to wymianie wzajemnych zdolności i umiejętności. Uczą się one przestrzegać reguł: nie rań, nie niszcz, nie przeszkadzaj,
  8. obserwacja – jest kluczem dorosłych do poznania świata dziecka. Nauczyciel z szacunkiem i uwagą obserwuje postępy i trudności dziecka, jest jego przewodnikiem,
  9. indywidualny tok rozwoju każdego dziecka – dziecko jest serdecznie przyjęte, znajduje uwagę i indywidualną opiekę nauczyciela. Pracuje według własnego tempa i możliwości, podejmując zadania, do których jest już gotowe.
  • Metoda Nauki Czytania Ireny Majchrzak: Ma ona na celu obniżenie wieku,w którym dzieci spotykają się z pismem, nacisk na wizualny aspekt nauki czytania, dostarczenie dziecku jak najwięcej ćwiczeń służących wykształceniu spostrzegawczości, niezbędnej w  dostrzeganiu drobnych różnic między literami.
  • Elementy Metody Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz: założeniem metody jest jednoczesne rozwijanie funkcji językowych, funkcji spostrzeżeniowych: wzrokowych, słuchowych, dotykowych kinestetycznych (czucie ruchu), motorycznych oraz współdziałania między tymi funkcjami.
  • Ruch rozwijający Weroniki Sherbone: metoda stymulująca rozwój dziecka poprzez doświadczenie ruchu, kontaktu emocjonalnego, kontaktu fizycznego, kontaktu społecznego i naturalną potrzebą dziecka, wpływającą w sposób znaczący na jego rozwój psychomotoryczny. W metodzie, wykorzystuje się tę naturalną potrzebę oraz potrzebę i znaczenie fizycznego i emocjonalnego kontaktu z drugim człowiekiem, wykorzystuje się dotyk i ruch jako naturalne środki komunikacji międzyludzkiej.
  • Ogólnorozwojowe zajęcia sportowe: formy ćwiczeń, które kształtują organizm dziecka, oraz pozwalają na jak najlepsze rozwijanie ciała. Podczas ćwiczeń można nauczyć dziecko podstawowych ruchów i nawyków oraz kształtować cechy motoryczne. Ćwiczenia mogą występować w postaci gier, zabaw oraz formach ścisłych. Są często wykorzystywane przez sportowców w swoich cyklach przygotowawczych.
  • Muzykoterapia: dziedzina posługująca się muzyką lub jej elementami w celu przywracania zdrowia lub poprawy funkcjonowania osób z różnorodnymi problemami natury emocjonalnej, fizycznej lub umysłowej.
  • Bajkoterapia: metoda terapii wykorzystywanej do pracy z dziećmi. Jej celem lepsze zrozumienie dziecka oraz jego problemu.  Dostarczenie mu wiedzy oraz pozytywnych wzorców zachowania, sprawia, że dziecko poznaje różne sposoby myślenia jak i działania dzięki czemu potrafi sam stawić czoła problemom.
  • Przedszkole WInnERS zapewnia konsultacje z psychologiem i logopedą.